tirsdag 22. januar 2013

Spisestuen



Spisestuen har jeg ikke fått vist enda.
Jeg har fått spiker-vegring,
så det eneste som har blitt hengt opp er lampa ;)


De siste ukene har vært preget av flere runder med sterk forkjølelse,
så det er godt å endelig ha et høvelig ryddig hus igjen
- før barseltiden braker løs :)

(De hvite stoltrekkene er pakket bort for en stund, av høyst praktiske årsaker *smiler*)

Også denne gangen er jeg på overtid.
Det har ikke vært like tungt denne gangen som sist,
men det tærer på å stadig komme med skuffende tilbakemeldinger om uteblitt fødsel.
Nå er det heldigvis bare dager igjen,
og innen uken er over har vi blitt 4.
Snuppemor forstår at det er en baby i magen,
og syns at lillebror har noen skikkelig kule "leker".
Men det blir nok hardt og måtte gi tilbake hoppeslottet (les:sprinkelsenga) og gyngestolen (les:bilstolen) for ikke å snakke om alle teppene og pleddene.
Det må nok deles på godsakene allerede fra starten aner jeg ;)

Jeg ser virkelig frem til fødselen, det gikk jo igrunn ganske greit for seg sist. Vondt var det, og er det, men det varer jo ikke for evig:)

* * *

Noen mammablogg blir det ikke denne gangen heller, på lik linje med at det heller ikke har vært noen svangerskapsblogg.
Jeg ser frem til nyfødtfotografering av lillebror,
og har strikket outfiten og har layouten klar.
Google nyfødtfotografering for tips og ideer;)

* * *
Litt ut på nyåret skal jeg komme med en strikkeoppdatering.
De siste ukene har pinnene gått seg varme;)
Jeg har også lyst å si litt igjen. 
Sommerpledd til piknik kanskje?!

Ha en strålende dag:)

2 kommentarer:

Mayen sa...

Lykke til ;o)

Ambivalentica sa...

Vi har også spiker-vegring! For et flott ord forresten ;) Og så fin spisestue! Her blir det forhåpentligvis snart fødsel også, jeg er sliten, har vondt og kan godt tenke meg til å få lille ut nå.. :) Masse lykke til når det setter inn :)