søndag 23. desember 2012

Julepyntet stue

Lille julaften og 4.søndag i advent alt..
Bildene ble tatt for et par uker, i følge adventsstaken ;)



I år har det blitt moderat julepynting, 
termin om 3 uker.
Men må si jeg liker det slik, diskre og enkelt:)

 Første oversiktsbildet fra vår nye stue.
Nytt tak, vegger, gulv og lister.


Happylights har også kommet i hus!
Og ja, jeg blir faktisk glad av å se på de;)
(Mine look-a-likes kommer fra Etsy)


Og der kom just juletreet inn huset!
Bloggen tar juleferie,
men pyntet juletre kommer garantert på instagram!
@Frueninord

God Jul ♥

4 kommentarer:

Fruen på Skogmo sa...

Heihei!
Tusen takk for det nyyydelige julekortet! Ja, nå er det bare dager igjen til Ingeborg blir storesøster, og jeg kan tenke meg til at hun er spent. Ønsker dere ei finfin romjul, og masse lykke til med den store begivenheten på nyåret ;o)

Klem fra oss oppi Ogndal'n

Ambivalentica sa...

Så fin stue, her hadde vi ikke pyntet noe, for vi reiste like godt hjem til familien min i jula - jeg var ikke særlig motivert for å styre med dette selv, og må innrømme at det har vært deilig med ordentlig ferie; til og med klærne ble vasket på magisk vis.. :) Det merkes at vi er hjemme igjen, med masse kynnere og en kropp som forteller at det nærmer seg. Det blir spennende framover :)

Ambivalentica sa...

Bare innom for å sjekke hvordan det ligger an... :) Her er det mye modningstegn, og siden arbeidskravet akkurat er ferdig, barnerommet til guttene snart står klart og jeg ganske snart har pakket ned det lille som skal være med i "fødebag`en" så kan det få lov til å bli fødsel om ikke så veldig mange dagene.. Ses vi på føden? ;)

Ambivalentica sa...

Så spennende med deg, takk for oppdatering! :) Ante ikke at det var mulig å få rier som gikk over? Jeg har storsterke kynnere innimellom, både regelmessige og vonde, men det dabber av etter hvert og har dermed ikke resultert i noe enda.. :) Men snart! :) Masse lykke til med dere alle! :)