tirsdag 27. november 2012

Yttergangen


Veggen (og døra) mellom indre og ytre gang er revet.
Resultatet er vi ganske så fornøyd med.
Husbonden la ned litt ekstra arbeid;
rev opp gulvet, og støpte betong med varmekabler i!
FANTASTISK!


Målet var å utnytte plassen bedre, og det syns jeg vi har klart:)

Vi har:
Nye vegger, gulv og tak.
Elektrisk
Varmekabler
Malt teakdøra hvit (sort på utsiden)


Lite nytt interiørmessig, 
men et perleprosjekt med snuppa har fått kommet opp på speilet:)

Også i fjor sommer hadde jeg en solid makeover i yttergangen, bildene kan du se HER

Jeg har brukt opp lagringsplassen på bloggen.
Så jeg må nok i tenkeboksen mtp blogging fremover:)

3 kommentarer:

Amelie78 sa...

Gratulerer! Du har vunnet! Sjekk inne på bloggen min, og send meg adressen din :-)

My Dream sa...

fint :) syns du har så fin blogg asså, en fryd å følge deg, jeg har også stylet gangen i dag... kjekt m noe nytt gitt... :)

Klems Diana.

Fargebarn sa...

Så fin gangen ble!!
Nå bel det hver sin pakkekalender i år...noe jeg ikke trodde kom til å skje, men jeg hadde ikke kontroll på hva jeg hadde handlet, så kom mamma også med noe, men har sagt til kidsa at det ikke kommer til å bli noen vane...haha