torsdag 25. oktober 2012

Sniktitt: Nytt og Gammelt

Den svarte krakken/taburetten min, trengte sårt litt TLC,
etter å ha tjenestegjort som sagebenk (fy!).
Men grå, ble helt feil farge,
istede blir det en knæsj farge, 
bilder kommer når den er ferdig:)

I bakgrunnen sees litt av det nye garderobesystemet vårt fra IKEA. 
For en som liker system og orden, er PAX helt genial!
Må visst bli et innlegg om dette også etterhvert ;)


Også prikken over i'en: nytt gulv!
Hvitmattlakket eikeparkett!
Ikke for rolig, ikke for sprelsk, og ikke for lyst/mørkt gulv!

Vi er ikke helt ferdig enda,
men før og etterbilder kommer:)

 

Også, helt på tampen!
Hurra! Hurra! Hurra!
Jeg har blitt medlem hos NorskeInteriørBlogger, etter laaaang betenkningstid.
Jeg skriver jo ikke bare om interiør, men også litt håndarbeid :)
Linker til den splitter nye NIB siden, sjøl om den pt ikke er helt ferdig ennå!

3 kommentarer:

RoseSommer sa...

Mange fine prosjekter på gang hos deg. Moro å se. Og bursdagsfeiringen så koselig ut!! God helg.

Marianne Dragon Waagan sa...

Gøy med nye prosjekter, taburetten tror jeg helt sikkert vil bli fin:)
Gleder meg til å se før- og etterbilder:)

Ønsker deg en fin torsdag:)
Klem fra Marianne

Ambivalentica sa...

Gleder meg til etterbilde! :) Syns også du burde legge ut bilde av elgpølsa og en svært detaljert beskrivelse av hvordan dere går fram ;o) Her er storebror også veldig tydelig på at han har en baby i sin mage, som mammaen... :)