tirsdag 30. oktober 2012

Ordning och Reda: Favoritter: Pax garderobeskap

Oppussingen har tatt litt lengre tid enn planlagt, 
men om et par uker håper jeg vi er i boks med siste finishen også!

Noe som er ferdig, er 2 meter og 50 cm med ordning och reda!
Og er allerede blitt en uunnværlig favoritt!



Valget falt på IKEA (igjen!) fordi garderoben også må tjene som bokhylle.
Nå har vi endelig plass til alle bøkene på ett sted.
I tillegg har innpakkingspapir og spill fått sin faste plass,
etter å ha levd et nomadeliv i flere år.
Sånt klinker fint i en system- og ordneoman's ører;)


Vi har valgt Birkeland hvit/Frostet glass, med Fintorp håndtak. 


Kapasiteten er ikke sprengt ennå,
som passer godt når familieforøkelse kun er noen mnd unna:)

1 kommentar:

Ambivalentica sa...

Så fint!! Angret litt på at vi ikke valgte samme frontene, for det der var lekkert :) Jeg gleder meg til vi også begynner å få huset opp og gå organiseringsmessig.. Jeg har nettopp ryddet og organisert i kjøkkenskapene våre, og det stagget redebyggertrangen en aldri så liten stund i alle fall :) Og tusen takk for oppskrift - vi liker å prøve oss litt fram selv så jeg tror det skal holde i massevis, kjempesnilt! :)