tirsdag 16. oktober 2012

Bursdag

På søndag ble skatten vår hele 2 år!
Den ble feiret med brask og bram, slik seg hør og bør.
I fjor var det meste rosa (HER - blad litt nedover),
i år ble det mer lilla. 
En smule inspirert av denne bursdagen!

Vi mangler en list eller to, men pytt pytt :)


Og fra Instagram (@Frueninord) bilde av inngangsdøra jeg malte i sommer,
den nye kransen (#ilove) og 
naturligvis rekkverket pyntet for anledningen 
- mens snuppemor sover sin fineste søvn i vogna si:)


Og naturligvis bursdagskaka (not made by me:/)


Huset er merkverdig tomt, og det er på tide og ta fatt på alt jeg ikke rakk.
Bursdagskjolen jeg har begynt å sy - passer kanskje til jul istede?!

Ha en fortreffelig dag og ny uke (har skikkelig mandagsfølelse)

PS: Følg meg gjerne på Instagram, der heter jeg også Frueninord :)

2 kommentarer:

Ambivalentica sa...

Det er så stas med bursdag for de små! :-) Virker hun forresten til å forstå mye av at hun snart skal bli storesøster?

Fargebarn sa...

Så kjekt med bursdag. Også så fint inngangsparti da. Stilig med alle ballongene!

Ha en riktig fin dag i morgen...nå må jeg komme meg i seng! :)