søndag 15. april 2012

Tidstyven + Fototips

Min nye tidstyv!
&
I like it ♥
  
Ipad II 
Hvit
Skimmer cover


Om det er lenge mellom hvert innlegg,
så er det nok fordi jeg befinner meg ute i verdensveven.
Eller i ordkrig på Wordfeud ;)

* * *

Fototips!
Bildene idag har jeg tatt i sterkt dagslys,
som gir mørke skygger i bildet.
Men med reflektor reduseres skyggene.
  


Stor forskjell, ikke sant?

Reflektor med 5 alternativer har jeg kjøpt HER,
etter tips hos BeatesVerden.

Leverandør gikk tom på lager,
så drøyt 2 mnd ventetid var hardt for utålmodige meg;)


Edit:
Ved et uhell ble innlegget slettet, 
og er reprodusert etter beste evne..

1 kommentar:

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Heisann!
Tusen takk for koselige ord inne hos meg! Ipad er kjekt...forstår deg godt. Takk for fototips...trur jeg må skaffe meg en reflektor