torsdag 8. mars 2012

Pust i hverdagen

Jeg ♥ turnusfri!
Det er min fritid, hvor jeg kan være bare meg.
Ikke mamma, eller kone - men bare meg!


 Planen var og slappe av med et par blader,
caffe latte, 
og se på blomstene spire og gro.


Istede har jeg lagt opp et par bukser,
og fikset sømmen på et annet bukseben.
Men slappet av og kost meg - det har jeg!!

Nå venter kaffeslaberas,
før snuppa skal hentes i barnehagen,
 og vi skal lage middag til husbonden kommer heim fra jobb!
Det er herlige tider:)

1 kommentar:

Fruen på Skogmo sa...

I know the feeling my friend! Turnusens mørke side er jobb i høytider og nå andre har fri, og dens lyse side er perioder med laaangfri (med samme lønn!).

Fortsett å kos deg, Lene! Når jeg går av nattevakt i morgen tidlig har jeg fri i 1,5 uke. ...Fordi vi fortjener det ;o))

Stor klem!