onsdag 8. februar 2012

Ny traver på kjøkkenbenken♥

I siste liten slenger jeg meg på NIB sin februar utfordring,

Vår nye favoritt på kjøkkenbenken:
Dolce Gusto Piccolo!
Favoritten er uten tvil Latte Macchiato♥

Personlig foretrekker jeg og ta en årstid om gangen,
hygge seg med den,
før jeg gyver løs på neste:)

Men hvem sier vel ikke nei til litt vår?!
Min soleklare favorittårstid, med MAI i spissen!


Vi har brukt smartpanel i flere av rommene vi har renovert.
Deriblandt på kjøkken, som her visst!
Grunnet og malt i fargen Skumring (S1000N)
Hjemmesnekret hylle med en touch av vår!
Herlig!

Lyst å se andre vårlige vegger, ta en titt HER!

Neste innlegg; mer fra kjøkkenet vårt:)

4 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så herlige bilder, og jeg liker de små gule innslagene kjempegodt:)
Lykke til i utfordringen:)

Ønsker deg en fortsatt fin uke:)
Klem Marianne

Villa Minde sa...

Herlig vårstemning på kjøkkenet hos deg ja <3 Ønsker deg masse lykke til i utfordringen! Klem fra meg

Anonym sa...

Så trivelig med litt vårgult :) Kunne tro du hadde vært innom hos Ernst & Young i Bø og fått inspirasjon ? he-he
mamsen

dagdrømmeren sa...

Deilig vårstemning! Den gule blomsten lyste opp og jeg fikk følelsen av vår!
Ønsker deg en god torsdag. Snart helg
Klem Tonje