fredag 6. januar 2012

NIB - Januar-Utfordring: Global Chic

Det er over gjennomsnittet skummelt og skal melde seg på konkurranse med de riktig store, flinke interiørbloggerne.
Har du sett så mange fine hjem samlet på et sted?

Om jeg tror jeg har noen sjanse?
Nei, overhode ikke.
Men gøy læll:)




Reprisebilder måtte det bli.
Vi har ikke akkurat mye til dagslys om dagen;)

Vi er sjeldent utenfor Norges landegrenser,
så da er det ypperlig at svigersen besøker øst og vest i ny og ne!
Her er det buddhafigur fra Thailand som jeg fikk for et par år siden.
Det er et aller annet ved den jeg liker så godt,
så stort sett står den alltid fremme et sted i huset:)

Har du lyst å se flere Global Chic-inspirerte hjem,

Jeg får hvertfall lyst til å pakke kofferten nå!

2 kommentarer:

Deer Darling sa...

Nydelig blogg;) skjønner du gleder deg til bedre "bloggbilde" lys, det er bare så vidt vi rekker det her i Trondheim også om dagen;) hell og lykke;)

Sunnysblogg sa...

Syntes bildene dine var flotte jeg=)