tirsdag 17. januar 2012

Makeover: Gjesterom

Før: 


Underveis:





Etter:





Dette er gjort:
Fjernet kneveggen (var et tomrom bak uten tilgang)
Fjernet gulvbelegget
Etterisolert i skråvegg og knevegg
Tettet igjen åpning i vegg mot naborom
Satt opp ferdigmalt panel (mdf) i taket
Satt opp og malt panelplater på veggene.
Lagt nytt gulv
Byttet dør
Listet og malt vinduet.


Dette gjenstår: 
Male resten av vindu (må ha plussgrader)
Lagt opp strøm og elektrisk
* Innrede *


Jeg er superstolt av meg sjøl,
og har kun fått hjelp med taket, gulvet og døra!!
Resten har jeg brettet opp armene og fikset på egenhånd.
Definitivt gull verdt og ha noen kloke hoder å spørre altså:)


Vi har et gjesterom til, men skal ha meg en liten pause før jeg starter på opp att;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er megaimponert !!!! Mamma

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint!! :D

Jeg tar det med neste uke, av grunnen du nevnte. ;)

Takk for at du er med!!

ANETTESHUS.COM sa...

wow!! Så flink du har vært! Dette ble nyyydelig! Superfin farge på veggen! For en forandring:))

p.s. takk for hyggelig hilsen, bare glad jeg kunne være til hjelp;)))


Fortsatt fiiiin uke!

STOR KLEM

Christine sa...

Så utrolig lekkert!! Flotte farger, som passet veldig godt sammen. Spent på sluttresultatet, da jeg antar at gjestene ikke skal ta med seg sovepose og liggeunderlag:p

Lykke til videre, og ha en (snart) flott helg!

Klemmer fra Christine

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Skikkelig fint ble det !!
Godt jobba :))

Klem Heidi

Elvehiet sa...

For en forandring! Kjempefint! :)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Mhmm, supert! Likte veggfargen dere valgt c",)

klem Anna

Anonym sa...

Kjempe fin forvandling:) me skal pusse opp dotterselskap sitt soverom med ca samme str. Kor mye la dere ut på oppussingen?