onsdag 21. desember 2011

Vasepynt

For hver ting som blir krysset av lista, føyer det seg på to nye!
Så her må tempoet økes betraktelig!


Før vi tar juleferie,
har jeg lyst å vise frem amaryllisvasen. 
Bruker vasen ellers i året også,
men spesielt til avskårne amaryllis julen! 
En favoritt her i huset!


I fjor brukte jeg lilla gavebånd,
i år har jeg tatt 3 hyssinger og surret rundt.
Ser den ble seende litt slapp ut på bildet:/

Nå skal gjøremål krysses av på listen:
Et par julegaver må i hus,
samme gjelder nyttårskalkunen.
I mellomtiden skal fotografen få fremkalle noen bilder for oss:)

En riktig god jul & og et godt nytt år,
 ønskes deg som titter innom her!
Julehilsen fra Lillepia, Mannemannen og Fruen i nord!

1 kommentar:

Villa Minde sa...

Kjenner meg igjen der ja, men jul blir det heldigvis uansett ;o) Jeg <3 amaryllis, nydelige bilder ;o) Ønsker deg og dine herlige førjulsdager og en vakker jul! Klem fra meg