fredag 9. desember 2011

Ordning och Reda: Klesoppbevaring


Med milevis til nærmeste IKEA,
er det ikke bare bare å gyve løs på klesoppbevaringen.


Etter å ha bodd oss inn,
er det enklere å modifisere, 
feks klesoppbevaringen.


(Helt fritt for IKEA produkter er det naturligvis ikke)
Skyvedørsgarderoben vår består av
Før:
1 rad med trådkurver, og 1 garderobestang
Nå:
2 rader med trådkurver, og 2 garderobestenger


Veskene henger på en kleshenger


.. Det samme gjør resten av tøyet vårt.


Topper, skjorter og uniformen.


Før lå bager o.l. slengt(!) inn i bunnen av skapet.
Nå ligger de i hver sin boks.
Gulvet er fritt, slik jeg liker det best.


Når man flytter må alt få ny fast plass, på nytt.
Det hjalp godt på å merke hyllene,
sjøl om det fort blir en vane sak hva som ligger hvor. 


En fin rose, med en god historie bak seg,
får lov til å pynte opp!
Også holder den seg jo så fin uke etter uke;)


På veggen, et avslappende blikkfang!


Da er det ro & orden i klærne på soverommet, 
så er det bare å brette opp armene og fortsette i neste rom;)

3 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

For et ryddig klesskap!! jeg hadde en intension om dette jeg også, men skapene ble for små og for mye klær. kanskje jeg resner en gang c",)
Likte den nisseluen din, men hva er riller?
Masse som skjedd her siden jeg var på besøk!
Kransen du lagd til døren ble kjempefin, ønsker jeg fikk tak i gran her jeg bor. Nyter din i mens!

ha en fin helg, Klem Anna

RoseSommer sa...

Jeg driver også å rydder i skap! Deilig med en PC-pause og dine fine ryddebilder!
God helg.

Fruen på Skogmo sa...

Oooiii, her var det jammen på steill! Akkurat sånn skal vi også ha det en vakker dag. Men i dag blåser det for mye ;o)

God helg godt folk!