fredag 30. desember 2011

Årskavalkade 2011

Mens desserten til morgendagen står i ovnen å godgjør seg,
prøver jeg meg på en ny tradisjon:

Årskavalkade!

2011 kan oppsummeres med 3 ord:
Garnslanking
Fotoglede
Ordning och Reda



Koften er ferdig, og gleder meg til å vise hele settet.
(Ta en titt nederst i innlegget, for en smugkikk)


17.mai stas ble også strikket til prinsessa vår. Flere bilder HER.

Forrige vinter kom, endelig, fotointeressen!
Noen bilder er jeg mer stolt av enn andre, deriblandt dette:


Nytt kamera ble det også, etter å ha lånt lillesøsters speilrefleks:


I juni var det ettårs markering her på bloggen;
realestateheaven 1 år etter, mer HER.


Ordning och Reda er viktig for meg,
og HER er det yttergangen vår som får gjennomgå.


Hobbyrommet, er et annet prosjekt jeg har pusset opp i høst.


Et større prosjekt i år har vært maling av hus, og bygging av garasje.


Alle innlegg om Garasjedrømmen finner du HER.

Årets ferier har gått til Telemark.


Flere bilder fra Trillebårbyen HER.


* Fotogøy *


Julekos!


Restegarn blir til fine lyslykter. 
Hekleoppskrift HER.


Vil gjerne takke for året som har gått,
spesielt til alle dere som er så flinke til å kommentere
Neste års forsett, i tillegg til videreføring av årets,
må være å bli flinkere til å kommentere tilbake;)


Fortsatt god jul, og et riktig godt nytt år ønskes alle som er innom:)
Hjertelig hilsen
Lille Frøken,
Mannemannen 
Fruen i Nord!

PS! Har du lyst å se mer fra året som har gått, og tidligere, 
har jeg en søkeknapp i venstre kolonne,
i tillegg til etiketter og bloggarkiv:)
Mine favoritter, finner du i høyre kolonne!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Flott oppsummering :) gleder meg til forhåpentligvis mange besøk fra dere i 2012 også. Nyttårsklem fra mamma

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Garantert at fotogleden blir større med et speilreflekskamera :))
Fin oppsummering av året som snart takker for seg :) Gleder meg til å følge deg også i 2012 !!

Ha en flott nyttårsfeiring

Klem Heidi

Monica sa...

Godt nyttår! :) Koselig årskavalkade, og kjempeflott avslutningsbilde! :)
Gleder meg til å følge deg videre i 2012, og tror jeg skal adoptere forsettet om å bli flinkere til å legge igjen hilsener :P
Klem fra Monica

Fruen på Skogmo sa...

Det var virkelig flust av koselige og inspirerende innlegg å lese hos deg i 2011! Gleder meg til å følge dine kreative krumspring i 2012 også ;o)

Riktig Godt Nytt År til dere alle!

Nyttårshilsen fra oss oppi Ogndal'n

Kristine Hegland sa...

Hei Lene!

Så flink du er til å strikke. Blir nok en gang veldig imponert! Takk for kjempekoselig julekort som vi hadde fått i posten da vi kom tilbake til Oslo. Nydelig jente dere har, morsomt å se forskjellen fra julekortet vi fikk i fjor. Hun har jammen blitt stor:)
Ønsker deg, Arve og Ingeborg et riktig godt nyttår! Håper dere hadde en fin feiring.

tantemaraj sa...

Så masse fint å finne her i bloggen din!! Likte veldig godt 17.mai kjolen til lillejenta di:-)

Godt nytt strikkeår!!