fredag 18. november 2011

Trenger din hjelp! Veggfarge!


Jeg pusser opp!
Og nå står jeg helt fast.
Dette er gjesterommet, og foreløpig har jeg valgt følgende farger:
Tak: Egghvit
Knevegg: Matrix
Resterende 3 vegger: Blå harmoni

(Maling har ikke tørket på bildet. Blir hakke mørkere.)
Har lagt en liten listbit og gulvet inntil for å litt bilde av hvordan det blir.

Et bedre bilde av gulvet her:

Er jeg på villspor med blåfargen?
Skal jeg heller velge egghvit, slik som på det nederste bildet, sammen med gråfargen?

Sette pris på ALLE synspunkter!
Hver ærlig, tåler slikt:)

Oppussingen går radig fremover,
så om et par uker er jeg forhåpentligvis ferdig:)
Flere bilder kommer da.

1 kommentar:

Lady E sa...

Jeg synes det så kjempe bra ut, og er allerede spent på å få se det ferdige resultat =)