tirsdag 8. november 2011

Titt inni skapet

Først og fremst: Beklager for (tidenes?) dårligste bildekvalitet.
Noen har glemt å justere ISO!


Det fine skapet mitt,
som nesten holdt på å gå rett ut vindu i 2. etg,
for bare kort tid siden,
har flyttet permanent inn i stua 
Makeover kan du lese mer om HER

Idag skal du få se hva som er inni skapet!


Lenge hadde jeg lurt på hvilken løsning vi skulle ha for lekene til Lillepia i stua.
Og skapet ble løsningen.
Lillepia har også egen lekeoppbevaring på soverommet sitt, mer om det HER:

Øverste hylle har strikker'n i huset kapret! 
Skal vise frem disse prosjektene seinere;)

En hylle har blitt tildelt tepper,
mens resten har gått til Lillesnuppa!
Ho får til å åpne skapdørene sjøl, og ta ut lekene. 


Om lekene hele tiden står slik som dette? Naturligvis ;) Hehe..


Toppen av skapet har undertegnede slått seg løs med hekla løper med rosemotiv, lampe, roser og lysestaker:)

Det er travle tider i heimen,
men et innlegg i ny og ne skal det bli tid til:)

6 kommentarer:

RoseSommer sa...

Disse gamle skapene er gode og romslige, så det var godt det ble reddet fra "fritt fall". Og fin farge på det også. Det ble veldig koselig, både utenpå og inni, og du slipper å ha diverse ting liggende her og der. Smart. Den lampen oppå er jo også veldig elegant. Har ikke sett sånn før.

camillaeli sa...

Super flot skab, og en rigtig god løsning på legetøjs problemet i stuen.

Barbro sa...

Flott skap og lurt bruk av det :-)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Har lagt meg til som følger etter å ha sett ditt nye hobbyrom inne hos Mamsens Hus i dag og hennes oppussings onsdag :)
Holder på med et hobbyrom her hos meg, men det har vært stillstans en ukes tid... Kjente jeg ble en smule innspirert av ditt flotte rom, så kanskje jeg skal sette igang igjen :) Planen er jo å få det ferdig leeenge før jul :)))
Fint skap foresten !!

Ha en fin dag, klem Heidi

Lady E sa...

Utrolig nydelig skap. Og så lurt å ha alle lekene der. For det hoper seg jo opp, og de er over alt...

Ha en super helg.

Hjem Kära Hjem sa...

Du så lurt, skulle tenkt på det når jeg hadde små barn i huset!! Her lå det leker overalt til tider c",)

Klem Anna