torsdag 24. november 2011

Kreativt Papirarbeid

Gangen vår, fullstendig blottet for dagslys, har fått ny pynt for anledningen!
 Jeg liker godt å surfe rundt i forskjellige blogger etter tips og inspirasjon.
 Jeg syns origami er veldig gøy, og måtte prøve meg på en stjerne når jeg tittet innom HOME by Linn.
Har du lyst å prøve, finner du oppskriften HER.

Kommer helt klart til å lage flere av disse!

*~*~*

Idag er det 1 mnd igjen til jul, og godt i gang med julepressangene, og planlegging av julekort.
Vi skal bort i julen, så de helt store utskeilsene blir det ikke;)

3 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så herlig julestjerne, denne skal jeg prøve meg på:)
Ja, tenk 1 mnd. igjen til jul... full gledings:))

Ønsker deg en finfin torsdag videre:)
Klemmer Marianne

Britt sa...

Kjempeflott stjerne! Har ikke akkurat julestemning i pøsregnet her i Tromsø, det er så mørkt og trasig ute, håper snøen snart kommer for å bli!

Klem

Fruen på Skogmo sa...

Åjjj, de var fine da! Flinke du er. Lite julestemning utenfor døra i Trønderlag også, men inne koser vi oss med div. juleforberdelser.

Ønsker dere i god helg fin 1. advent!

Klem