onsdag 16. november 2011

Favoritt: Hvite Roser

Av og til prøver jeg meg frem med kamera. Denne gangen har jeg brukt stativ, dermed kan jeg utforske lukkerhastigheten i mye større grad, bare se her:
 Bildene over har like innstillinger (Blender: f 5.6. ISO: 400),
men lukkerhastigheten er satt til 1/2 sekund tik venstre, mens den er 1/20 til høyre.  
Jeg har MYE å lære når det kommer til foto. Men det er gøy å lese i bruksanvisning , prøve seg litt frem.

Fotoinnleggene lager jeg mest for min egen del, slik at jeg har mulighet til å gå tilbake og se på gode og dårlige fotoøyeblikk;)

Også til overskriften, hvite roser med en antydning av grønt i midten er min absolutt favoritt når det kommer til roser:)  Ingrid Alexandra roser (rosa og grønne roseblader) tror jeg må komme på en god nr. 2:)
Har du noen blomsterfavoritter?

Ingen kommentarer: