onsdag 19. oktober 2011

Rosa uke - Kaker

Ostekake med sjokoladebiter
Gelè til de minste gjestene
Skoleboller
Marsipankake

Kakebordet har vi anrettet på kjøkkenbenken, slik jeg har gjort ved flere anledninger. Enkelt og oversiktlig!
Og dette var mer enn nok kake til 10 voksne og 4 barn :)

Det er vel første gang jeg viser frem navnet til snuppa vår i sin helhet. Vi er veldig glad i navnet, og liker godt at ikke alle på hennes alder heter det samme - samtidig som det er et navn 'alle' kjenner til;)

Neste, og siste, innlegg i Rosa uke er borddekking:)

5 kommentarer:

Barbro sa...

Her var det mye godt du!!!Tenker alle koser seg :-)

Klem fra meg :-)

Lady E sa...

åååååå så mange fristelser!! Nmmm!

Hemm kan jeg røpe meg da.. hehe. Driver og strikker en vest (Skal lage to, en til hver av gutta) Og med mønster på.. Og alt ja på frihånd.. Hva er det jeg har begitt meg ut på..

Ha en flott kveld.

Lady E sa...

Takk for tips =) Er ferdig nå, og ble ikke så gæli, har faktisk greid og sette tanken til virkelighet. Noen endringer skal gjøres på storebror sin vest (ja starta på minsten sin, for minst å strikke.. hehe) Nå gjenstår å sy i knapper og så kan den brukes.

Spent på ditt siste prosjekt nå =)

Ha en fin kveld.

♥ Netta ♥ sa...

For noen deilige kaker du har laget til bursdagen til snuppa - imponerende! Jeg vil absolutt tro at dette var mer enn nok kaker til gjestene :-)

Kjempekoselig at du vil være med på min giveaway. Da er det bare å krysse fingrene og satse på at du har trukket ett av de åtte vinnerloddene ;-)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem
Netta

Rosehagen sa...

Gratulerer med ett-åringen;)
Herlig tid;)God å kunne passe på de så lenge som en kan..
Mine reiser verden rundt, henger (nesten) ikke med lenger.........!!

For noen kaker, får vann i munnen.....

"Følgerknappen"- MIN FEIL- jeg har ikke mulighet til å se følgere, heller ikke legge meg til som følger på den pcen jeg har hjemme.Det er jeg som ikke har oppdatert ett eller annet. Men på jobb får jeg det til!!
Så jeg titter innom igjen i løpet av de nærmeste dagene;)

Ha en flott ettermiddag.

fra Ann-M.