tirsdag 4. oktober 2011

Barnerom

Lillepia sitt rom fikk seg en makeover i mars, og nå har det kommet litt saker og ting på plass.
Nips på barnerommet har ikke stått øverst på gjørelista;)
En liten rundtur er jo på sin plass da!


Noen av dåpsgavene hennes!


Kosen er god å ha på tur til drømmeland.

Elefantknagg fra Indiska. (Midlertidig hengt opp ja.)
Her i huset pleier vi som regel å bruke anledninger som jul og bursdag, til å ønske oss noe til huset eller til oss alle. I år fikk jeg denne nydelige døren, og gleder meg allerede til neste bursdag;)

Har du husket å melde deg på min Give Away?
Hvis ikke, kan du gjøre det HER:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å så heldig ho er. Så fint rommet ble - du er flink. Gleder meg til å se i virkeligheten.

Mamsen

RoseSommer sa...

Dette ble jo fint, og veldig ryddig. Jeg har også sånne rosa bokser, og de er kjekke. Men jeg har ikke så fin hylle til dem. Jammen passet den akkurat i kroken.
Og vi har maken til dørene dine!! Og gjett om jeg synes de er fine. Jeg vokste opp med sånne dører med speiler, men de var vel 150 år og koselig slitte i kantene.
Ha en fortsatt fin dag.

Mayen sa...

Skikkelig jenterom! Det er så deilig å få ferdig prosjekt rundt om på de ulike rom. Likte godt de rosa elefant knaggene;-)

Monica sa...

Så koselig rom da :) Kjekt med all den oppbevaringsplassen til leker og slikt :)
Klemklem

Lady E sa...

Så flott et rom! Oppbevaringssystemer er et must, så greit å kunne sortere alle leker =)

He en fortsatt fin kveld.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig jenterom ♥

Oppbevaring er supert for småjentene, det blir mye dill. ;)

Kristin sa...

Tusen takk! :)

Og for et herlig rom jenta di har fått. Der vil hun nok trives!

God helg!