tirsdag 27. september 2011

Garasjedrømmen del 3 - Montering

Mannemannens store drøm er en dobbelgarasje! 
Og det er en stor glede for meg at drømmen nå går i oppfyllelse:)
Del 2 - Leveranse kan du lese om HER
Del 1 - For- og grunnarbeid kan du lese om HER


Etter 1 1/2 dag var alle veggmodulene montert og satt opp.
 Etter ytterligere 1 1/2 dag var også takstolene på plass!
 Det går radig unna, og 4 dager etter leveranse, er kledning, vinduer og dører på plass!


 Gavlen som vender ut mot parkeringsplassen har vi valgt og sette inn et vindu.
(Vinduslektene ble flyttet litt på etter dette bildet var tatt.)
 Kledning på gavlveggen er på plass, og takarbeidet har startet. 
 Lektene skal få seg en siste finjustering, så er det klart for å legge på takstein!
Er det rart jeg er stolt av mannemannen og hans gode hjelper?!
Jeg følger fremgangen med stor iver, det er jo et felles prosjekt.
Jeg tar meg av papirarbeidet, mens mannemannen tar seg av byggingen!

Alle innlegg om Garasjedrømmen finner du HER!

5 kommentarer:

Villa Minde sa...

Wow så langt dere har kommet! De gutta har virkelig stått på ;o) Det nærmer seg ferdig garasje hos oss også heldigvis.
Så utrolig lekkert hobbyrommet ble! Skikkelig stilig <3
Ønsker deg en fortsatt fin dag! Klem fra meg

Anonym sa...

Pappa og jeg er imponert over både fremgangen og resultatet :)

mamsen

RoseSommer sa...

Den ser utrolig svær ut, den garasjen! Jeg har jo sett rommet over sånne garasjer noen ganger, og er også imponert over hvor stor plass det blir der. Den får dere mye glede av.
Må skryte av hobbyrommet i forrige innlegg også i samme slengen.

Hjem Kära Hjem sa...

Wow, jammen de har jobbet på!
En garasje er også min manns store drøm...lurer bare på hvor vi ville hatt den?!

Klem Anna

nr14 sa...

Blir jo kjekt med garasje....og arbeidsfordelingen er jo bare super:)