onsdag 21. september 2011

Garasjedrømmen del 2 - Leveranse

Mannemannen store drøm er en dobbelgarasje! 
Og det er en stor glede for meg at drømmen nå går i oppfyllelse:)
Del 1 - For- og grunnarbeid kan du lese om HER

Igår kom lastebilen med den etterlengta garasjen, helt fra sørlandet

Med bil kommer takstoler:
Takstein:
Og store mengder lekter, sløyfer, spiker, hammer, sag, bord, kledning, plank, dør, vindu, port og annet 'garasjesnacks'!
Kong vinter er bare uker unna, så her er tiden knapp. Men mannemannen er godt i gang allerede, så jeg har trua på at han rekker det med god margin:)
(Malingen får det bare bli så som så med i år)

Alle innlegg om Garasjedrømmen finner du HER!

2 kommentarer:

Villa Minde sa...

Wow for et prosjekt og for en jobb dere har gjort! Vi holder også på med bygging av garasje og jeg tror jeg gleder meg nesten like mye som min kjære til den er ferdig. Var uten garasje i fjor vinter og det var IKKE moro ;-p Håper du får en fin onsdag! Klem fra meg

RoseSommer sa...

Det er sikkert mye styr med alt som skal gjøres og koordineres med denne byggingen, men herfra (min sofa) ser det bare moro ut! Så smart med å beholde den gamle garasjen som uthus. En får jo aldri nok lagringsplass. Vi får håpe det blir oppholdsvær en stund til nå. Litt flaks får vi håpe på, og ikke snø fra oktober, som vi hadde ifjor.