onsdag 15. juni 2011

Shoppingfelle

Den lokale jernvareforetningen har opphørssalg i kjøkkenavdelingen. Det ble både paiform og hjerte-kakeform og turkis Rosti sleiv, for det holdt ikke med den rød og lilla jeg allerede har;) Hehe..
Men over til shoppingfella:

Hvit skål med løvehode!
Alltid når jeg kjøper meg nye skåler har jeg plan for hva de skal brukes til. Det er ikke bestandig det skjer, men planen er nå ihvertfall på plass! Men idag: ingen plan - kun kjøp! Og hvorfor jeg kjøpte den? Jo, jeg har sett den i bruk en eller annen plass, hvor jeg mins jeg likte synet, men bruksområdet har jeg glemt i mellomtiden.. Så om noen har noen forslag, rop ut!! Syns ikke den fungerte som vase heller, og hentet frem et farrisglass istede:)
Syns syriner lukter supergodt!

Fikk forresten denne kommentaren fra MødreneMu på innlegget om lille frøkens sovevaner:
Hei! Så hyggelig med en grundig oppdatering, men her sitter vi tre mammaspirer og undres over deres valg av leggetid for det lille nurket? Er ikke halv 8 vel seint for et barn på deres alder? 

 Vårt valg av leggetid er basert på hva som passer vår familie, og må sees i sammenheng med når ho våkner på morningen, samt antall og lengde på dags-blundene. 
Lykke til med den forestående fødselen og den nye tilværelsen!

1 kommentar:

Anna sa...

Seint???
Mammapolitet skulle bare visst når mine nurk la seg når de var mindre...rundt 20!!
Men for å si noe om skålen din, syns den var kjempe stilig med syriner i jeg!!

Kos deg, Klem Anna