onsdag 11. mai 2011

Trekning GiveAway

Da er den heldige vinneren av verdens beste kjøkkenkluter trukket!!

Det ble hele 53 lodd, innen gårdagen var omme!
Random.org har foretatt trekkingen:


Anita bak den koselig bloggen Hverdagsmamma'n Anita stakk av med seieren!! Gratulerer!

Det var så morsomt med GiveAway at jeg tror det må bli en til før sommeren:)
Så til dere som ikke vant denne gangen, bedre lykke neste gang!!

Og har du lyst å prøve å strikke dine egne verdens beste kjøkkenkluter har jeg laget en oppskrift for nybegynnere med link til instruksjonsvideo:)


Her i huset skal rutiner endres, dermed blir det nok stille her på bloggen til lillesnuppa har sluttet med nattamming (ho mor er sliten og lei), sover i egen seng på eget rom! Alle god ting er 3 ikke sant?!

5 kommentarer:

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jøss! Så heldig jeg var!
Synes de var så utrolig søte :) Har ønsket meg hjemmestrikkete kluter i lang tid nå! Min mormor strikket noen til meg mens hun levde og de var jeg så glad i!
Tusen takk for at jeg var så heldig å vinne hos deg :)
Ha en fin kveld!
Klem Anita

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Tenkte jeg skulle ønske deg lykke til med "avvenning" ;)

Anna sa...

Masse Grattis til vinneren av de flotte klutene!!

Klem Anna

Mamsens hus sa...

Gratulerer til vinneren, og lykke til med avvenningen. :)

RoseSommer sa...

Jeg vant jo ikke, men vet du hva? Idag var jeg på besøk hos en flink-med-hendene-venninne, og hva fikk jeg av henne? Jo, en deilig, gul oppvaskklut hun hadde strikket :-)

Vil ønske deg en fin vår med veslejenta. Lykke til.