onsdag 4. mai 2011

Bord, dekk deg! Del I

Nib sin utfordring i mai er Festbord!








Jeg vurderte lenge om jeg skulle være så gal å dra frem kopper og kar, dekke et bord, ta bilder, for så å ta det hele bort igjen. Men etter en liten titt hos Monica og hennes flotte bord, hadde jeg bestemt meg!

Jeg har dekket et bord til, det kommer i morgen:)

Husk å meld deg på min give away her, det er ennå flere lodd igjen;) Har du ikke egen blogg, kan du legge igjen kommentar som anonym (husk navn/e-post adr i såfall)!!

2 kommentarer:

Monica sa...

Det ble kjempeflott! Så det var bra du ble litt gal :) Hehe :)
Fint du har brettet serviettene :) Gleder meg til å se neste bord :)

Heidi-Kristin sa...

Likte måten du hadde brettet serviettene.
Hvordan har du gjort det??
Jeg skal snart dekke konfirmasjonsbord!