torsdag 19. mai 2011

3x Marius - statusrapport

For halvannet år siden ble bl.a. disse tre genserene til:

Med unntak av et par ting (halsen på 2 av genserene ble for trange, og måtte strikkes på nytt, og en liten glippe i mønsteret på en av de) er jeg veldig fornøyd med genserene! Mammaen har også gitt uttrykk for at de falt i smak, ved å uttale: 'de er i bruk hver dag i barnehagen'! Det er alltid stas og få slik tilbakemelding! Nå har den minste gått i arv til lillepia, og jeg gleder meg til å ta på henne denne til høsten - tross 'guttefarger'!

Idag er det innevær, så skippertak står på programmet;)
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Fruen på Skogmo sa...

Nydelige Mariuser! Holder på å avslutter en jeg også nå, og kjenner egentlig at det er litt vemodig. Jeg eeelsker nemelig Marius.

Ha en finfin innedag!

Klemmelem

Monica sa...

Du er jo rene strikkemaskinen! :)
Håper dere koste dere hos fotografen i går :) Her skal det gjøres litt skippertak også, har fri hele uken og tenkte litt skulle brukes til fornuftige ting :P
Klemklem