torsdag 7. april 2011

Award

Jeg har vært så heldig å få en award, fra fine Lise med bloggen Fru utakers Hjem. Med bloggen følger det en utfordring:
Fortell 8 ting om deg selv:

1. Bodd i Salten, Nordland i 2 år.
2. Født i Stavanger og oppvokst i Stavanger/Midt-Telemark
3. Fra 2006 - 2009 pusset jeg og mannemannen opp et sveitserhus fra 1929.
4. Juni 2010 kjøpte vi oss nytt hus her i Salten.
5. Jeg har mange drømmer, planer og ideer for huset, men ikke alle faller i god jord hos mannemannen. (Noen som kjenner seg igjen?)
6. 14. okt. 2010 ble vi foreldre til verdens skjønneste pie!
7. I juni skal jeg tilbake igjen på jobb i jernbanen.
8. 17. mai må være en av de dagene jeg liker aller best i året!

Awarden skal gies videre til bloggere med mindre enn 100 følgere:
Monicas Drøm
Fruen på Skogmo
Fru Stranden
Livet på prærien
Hverdagslivet på Lien

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

Fruen på skogmo sa...

Tusen takk for awarden, Lene! D var veldig koselig ♥

Klem

Alexandra sa...

Jeg takker og bukker! Hyggelig! :)

fru Stranden sa...

Takk for awarden! :)

Anna sa...

Hei! Koselig blogg du har, jeg blir igjen her ;o)

Klem Anna

Bente sa...

Tusen takk for hyggelig award :) Nå ble jeg kjempeglad :)
Håper du får en flott helg, klem fra Bente :)

Monica sa...

Heisann :) Gratulerer med award! Og takker for at du deler med meg :)
Så fint du har pyntet med påskeliljer på trappen :) Herlig at det endelig har blitt vår her nord :) Fortsatt god helg til deg :) Klemklem