torsdag 24. mars 2011

Elle Melle

Tida går i en forrykende fart, og jeg har ikke tid til å kjede meg engang.
Det gjør også at jeg må prioritere, som er så vanskelig!

Disse er på pinnene nå:


Det er fristende og heller bytte til feks påskeeggene, eller løperen:
(Dalegarn)

Men så skulle jo lillepia gjerne hatt en skikkelig bunad på 17.mai også!
(RaumaUll)

Både påskeegget og bunaden skal være overkommelig, men det var denne angivelige mangelen på tid da.. Kanskje jeg skal gå for egget eller løperen og heller kjøpe en kreasjon til lillepia?

2 kommentarer:

Heidi-Kristin sa...

Så mange lyster og for lite tid er nok kjent for mange ja.....
Mitt forslag til deg:
Gjør ferdig fanajakken til lillepia og kjøp noe pent som passer til så har du 17mai antrekket klart.
Så koser du deg med påskepynten.
Bunad kan du jo strikke til neste års 17 mai, da er hun kommet seg på beina og bunaden kommer mer til sin rett.

Anonym sa...

Forslaget fra Heidi-Kristin høres fornuftig ut :) mamsen