lørdag 5. februar 2011

Hverdagsglimt fra kjøkkenet

Bloggepausen fra influensa-heimen er forhåpentligvis over og ut for denne gang!

Hverdagsbilder er det lite av i blogglandia, derfor tenkte jeg å vise bilder av yndlingsskuffen min på kjøkkenet!
Jeg har et mål, eller rettere sagt en visjon, om å ha orden i alle skuffene på kjøkkenet. Derfor er det godt å ha en skuff hvor kaos er orden!!

Her er bildet av min kjære roteskuff. Her finnes det konvolutter, fyrstikker, 7.sans, ubrukte julekort, servietter, kulepenner, fluesmekkere, skriveblokk, plaster, kalkulator i ustand, tape, handleliste-blokk, ladere osv.
Og det beste av alt; jeg finner faktisk ting i roteskuffen!

Oppfordrer samtidig alle andre bloggere om å vise et hverdagsglimt fra sitt hjem!

For andre (bedre?) ryddetips ta en titt under denne etiketten HER!

Ha en fin helg!

5 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei Lene. Ja roteskuffer er det endel av her også. Og rot egentlig over alt.
Hiver meg nok på utfordringen din en dag, men må komme tilbake til den!
Artig å se hvordan ting egentlig ser ut også innimellom!

Ha en flott ny uke
Klem Janne Merethe

Fies notiser sa...

Hva var vel livet uten roteskuffer... Selv har jeg mange, en med bare plastposer, vet ikke helt om det da kvalifiserer til roteskuff lenger...

Men jeg lurer litt på, er det hundre prosent roteskuff når du vet hva du finner der :-)

Britt sa...

Hei,
Jeg har tatt utfordringen din, og i morgen kommer det et lite hverdagsglimt fra mitt hjem.

Hilsen fra Britt

Ingvild sa...

fantastisk bilde og en flott utfordring:) lurer på hvor mange som "våger"... ;)
Mistenker at de fleste av oss har minst en sånn skuff. Selv har jeg både en skuff og noen esker og skap med rot. Finner merkelig nok det meste likevel ;) Vet likevel ikke om de tar seg så godt ut på bilder ...

City Romance sa...

Hehe, har en slik skuff jeg og... Husets viktigste!! Ikke mulig å holde orden om denne skuffen ikke hadde tatt unna for alle de tingene som ikke har noe sted å bo...