tirsdag 18. januar 2011

Nye muligheter

Vi har omsider fått den nye pcen vår i hus, etter først å ha mottatt en Bluray spiller istede! Skuffelsen var stor, kan du tro!

Dermed kan jeg bruke kamera mitt igjen! Herlig!

Men jeg skulle så gjerne ønske at jeg var litt flinkere til å ta bilder!

Så her i huset skal det jaktes på bruksanvisningen, og se om det ikke står litt der om de forskjellige funksjonene sine egenskaper! Jeg har ikke speilrefleks, men har lyst å prøve å gjøre det beste ut av det kameraet jeg har! Det hadde jo vært artig å vist hva ISO betyr og gjør for noe!

Ha en fin tirsdag!

1 kommentar:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

TUSEN TAKK, for en fantastisk og god kommentar :) Jeg ble rørt, og setter stor pris på det du forteller og at det jeg har skrevet ned i bloggen har vært til hjelp for deg. Ingenting varmer hjertet mitt mer enn det!!

Så fine bilder, det er bare å prøve seg frem ! :) Det er beste læremåte!

Håper du får en fantastisk uke! Og du, tusen takk :)
Godklem Jorid