fredag 21. januar 2011

Hverdagskosen

Når nettene blir langt, og kulda setter inn, ja da kommer gjerne forkjølelsen kryppende også!Uheldigvis så er vi alle 3 rammet i forskjellige varianter! Men på den positive siden; vi er på bedringens vei! Uansett gjør det godt med en kopp nypete!

Bakerste i kjøkkenskapet står det 2 EvaSolo glass, skapt til nettopp dette formålet. Så for moroskyld tenkte jeg å teste de ut!

Og for å komme med en liten bedømmelse går jeg nok tilbake til en kopp. Men kun fordi jeg liker å holde i en hank!

God fredag & god helg!

3 kommentarer:

Lises drømmer sa...

god bedring og god helg til dere da:)
Klem fra meg

Jannes lille sted sa...

Huff, da masse god bedring til dere alle. Vanskelig å slippe unna dette sykdomsgreiene.
Oppskrift på englemaskene fant jeg her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=87&d_id=5&lang=no
Men dette er et sjal da,Jeg lagde meg en egen oppskrift til halsen min, men her finner du hvertfall ut åssen du lager englemasker, og det er jo ein start ☺


Klem Janne Merethe
God helg

Lises drømmer sa...

mine trappemattene er kjøpt på Jotex og de er jeg kjempe fornøyd med! vi har to små barn som kommer til og gå en del opp og ned den trappen og det virker litt sikkrere når de er på!
finnes også i grå om jeg ikke husker helt feil:)