onsdag 5. januar 2011

Siste rest

Jeg trodde igår at jeg hadde fått bort all jula. Disse fant jeg hengende et håndtak på kjøkkenet - først idag. Tror ikke jeg kan skylde på ammetåka heller..

Gårsdagens innlegg skulle egentlig omhandle "systemoman" i tillegg. Det gjorde det strengt tatt ikke i noen særlig grad!

Det jeg mener med systemoman er over gjennomsnittet opptatt av å ha system i sakene. Dvs jeg liker dårlig rot og uorden, og har derfor lyst til å vie store deler av 2011 til å få orden i sysakene! Vi har uåpna esker stående både her og der, så årets forsett blir å få tømt eskene, ryddet, kastet, og satt ting på plass! Det er lettere å rydde seinere når ting har sin faste plass! Så nå er det bare om å gjøre å delegere ut plass etter beste evne, hva kan være i hus, og hva kan være i garasjen?!

Jeg vil være fornøyd med meg sjøl om jeg får unnagjort halvparten av eskene altså!

Idag eller i morgen kommer den nye dataen vår, så da får vi håpe det blir litt mer schvong over bildene!!

Ryddetips # 1: SUPERTILBUD på plastikkesker 31L (46,5x36,5x25,5) til kun 34,99 på Europris denne og neste uke! Jeg trenger 3 esker + julekuleesken til vår jul&advent (inkl. juletrelys og -fot og adventsstjerner osv)!

Ingen kommentarer: