tirsdag 4. januar 2011

2011 + systemoman

Da er jula på god vei ned i kjelleren! Eneste som får henge noen ekstra dager er adventsstjernene - mest fordi det ennå er ganske så mørkt ute. Det til tross for at det merkes at vi går mot lysere tider. Nå venter vi bare på det første solgløttet!!

I år har jeg investert i oppbevaringskasser til julepynten!

Jeg har tapet på en blank tape, og skrevet på esken hva den inneholder!

I år har jeg saumfart alle butikker etter Norgesflagg til å ha på juletreet. Og i går fant jeg det endelig!! Bedre seint enn aldri?!

Jeg så mamma hadde en slik eske som dette til julekulene sine. Jeg måtte bare herme, og kjøpte denne på Europris.

Det passer fint for en som meg, som elsker å ha ting i system!

Den har 2 etg, og rominndeler, så man lett får oversiktet. Om man ikke gjør som meg, og bare legger ting ned i på måfå!

Dermed sier jeg takk til året 2010 og takk til de som var med på å gjøre den flott og minnerik, og ønsker velkommen til 2011

Dåpen er vel overstått, og jeg klarte å knipse et par bilder jeg kan dele seinere!

1 kommentar:

Sunny sa...

For en nydeig eske, og så smart da=) godt å få julen ut av huset nå ja, har selv pakket den bort.