mandag 10. januar 2011

Dåpen

Her kommer noen bilder fra bordet dekket til dåpsfest!

Etter litt frem og tilbake angående fargevalg, falt jeg på lyserosa - for enkelhetensskyld!

Også, et lite glimt av vår prinsesse, Lillemor!

Sølvskoene har jeg brukt for mange år siden, en konfirmasjonsgave jeg fikk, også det for mange år siden!

Bilderamma fikk Lillepia til jul! På bildet er ho 6 uker!

Sjøl om Lillepia sov seg igjennom det meste av middag, hadde ho fått eget bordkort!


Takk til alle som hjalp oss med å dra dåpen i havn, det er mye som skal ordnes og stelles i stand!
(Valgt et uklart bilde med vilje)
Takk også for de flotte gavene Lillemor fikk, de var nydelig alle sammen!

1 kommentar:

Monica sa...

Heisann :) Ja det var lenge siden, har jo vært innom her flere ganger i det siste men jeg er jammen ikke flink til å legge igjen spor etter meg :) Skjerpings!
Godt nyttår forresten :) Ser ut som dere har hatt en fin dåpsdag, koselig :)
Juletre fra Kobbelv ja, da er det hentet ikke så veldig langt fra mitt, for det var også fra Engan :) Mamma kommer fra Leirfjordgården, om du er kjent der inne da... Så bestemor har skog der inne :) Tror kanskje det området snart har vokst fra å være juletreskog, trærne er diiiigre!
Du får nyte dagene hjemme med lillepia så best du kan :) De går vel fort! Nydelig liten jente dere har fått :)
Klem fra Monica