torsdag 16. desember 2010

Ordning och Reda - TV-benk!

I sommer fikk vi skikk på dvd-problemet vårt. Dette fungerte utmerket frem til vi fikk oss flere dvder.
Dermed måtte hodene våre på nytt legges i bløt, og dette ble resultatet:
På nytt er det mobil-bilder, dermed er kvaliteten deretter.
Helt til høyre kan den nymala døra skimtes..
Jeg er ikke helt fornøyd med hvordan det ser ut. Det blei litt rotete når jeg plasserte brettspill der også. Spørs om ikke innholdet i en av skuffene må bytte med brettspillene!
Jeg har også fått et par juleblomster i hus. Endelig!! Det blei et par julestjerner også, men de får se blitzens lys en annen dag, noen er nemlig rammet av julestress-syndromet!
Alt i alt er vi begge fornøyd med de nye hyllene våre!
Har også fått en forespørsel om hvor tv-benken vår kommer i fra. Den er fra Ikea, og heter Liatorp! Hyller og -knekter er fra Biltema.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ble Lene :)
mamma

Sunny sa...

Jeg syntes det så ryddig og fint ut jeg. Stuen din er veldig fin=)