søndag 12. desember 2010

Advent i stua! Del II

Da var det allerede 3. søndag i advent, og jeg har ikke fått en eneste juleblomst i hus.. Jeg krysser derfor fingrene for at det kommer mildere vær til uka, så jeg og lillepia kan ut å få skaffet noen.
Ser det er mange som tar frem heile jula i begynnelsen av desember, jeg for min del liker best å ta frem nisser & engler den siste uken før julaften.
Vi har ikke så stor stue, så det kan fort bli rotet med så mye stående fremme over lengre tid...
..Men et par uker rundt jul skal gå bare godt!
(I år har jeg ikke hatt tid til å ordne med noen pakkekalender. I tillegg har vi bestemt oss for å bruke pengene i på en litt dyrere julepresang til oss sjøl.)
Men misforstå meg rett: jeg gleder meg stort til å ta frem både nisser & engler, og koser meg med å sette de utover! I fjor lå de alle sammen pakket bort i en eske jeg ikke visste hvor lå - så det blir ekstra stas i år!

Ingen kommentarer: