lørdag 11. desember 2010

Advent i stua! (Del 1)

Først og fremst: 2. søndag i advent - bilde!
Sånn da var det unnagjort! Denne gangen uten mandariner - lillepias mage reagerer på disse..

Idag har det vært 21 minus grader utafor døra, så vi har holdt oss innendørs og fyra i ovnen! Lillepia har jeg pakket godt inn - som om ho lå i vogna - og lagt ho på soverommet. Nå har ho sovi i over 2 1/2 time, så jeg har fått god til til å rydde, vaske, ordne til advent - og blogge!!
(Jammen sneik det seg med et bilde av Lillepia, Mannemannen og Fruen)

Dessverre så har pcen min tatt kvelden, og mannemannens liker ikke minnebrikka i kamera mitt, så dermed må det bli et lite knippe mobilbilder istede..
Igår kom mer maling i hus, så morgen dagen går med til grunning - om jeg får lillepia til å sove like lenge som idag!
Jeg velger å avsløre allerede nå at jeg skal male dørene i gangen. Til og med mannemannens far - som liker det best naturlig - syns dørene hadde sett sine glansdager for lenge siden!
Hvilken farge det blir skal jeg holde for meg sjøl foreløpig, dørene må nemlig males i smug - så ikke mannemannen setter seg på bakbeina før jeg er ferdig!

1 kommentar:

Fruen på skogmo sa...

Hihi, hørtes kjent ut det der å vente med å fortelle noe til det er forseint liksom :o)) Du vet; "Det er lettere å få tilgivelse, enn å få tillatelse". Blir spennende å se hvilken farge du har valgt. Er nemmelig sikker på at det blir rååålækkert!

Ønsker dere ei finfin helg!