tirsdag 23. november 2010

Kjøkkenfliser med mer..

Vi har lenge snakket om at vi skulle ha en magnetlist til knivene våre, siden vi syns en egen skuff er bortkastet skuffe-plass. Først idag fikk vi kjøpt oss en, og hengt den opp! Så nå har mannemannens kokkekniver blitt hengt opp på hedersplassen!

For noen uker siden fikk vi flisene på plass også. Det hele var et kompromiss mellom meg og mannemannen. Jeg ville ha noe som var pent, tidløst og lett å rengjøre. Mannemannen ville ha en mørk fargenyanse. Pris var naturligvis også enfaktor.

Flisene tilfredstiller alle krav, og på toppen av det hele blei det litt bling-bling også;) Flisene heter Silicio, og har en svak glitrene overflate.

Koketoppen og vasken er rammet inn med en stållist. Noe jeg syns blei veldig bra!
Brødboksen jeg kjøpte i våres passer ikke akkurat inn på det nye kjøkkenet vårt, noe jeg syns er litt trassig.. Kanskje den kan spraymales etter hvert?!

Tusen takk til Pappa, som hjalp oss med flisene!!

Ingen kommentarer: