lørdag 9. oktober 2010

Wannebe

Restegarnprosjekt:


Fanainspirert bukse til lillepia. Har strikket etter eget hodet, så buksa blei enormt uproposjonert dessverre..

Og mens vi venter har jeg endelig fått gjort ferdig Snøkrystall genseren jeg begynte på for et år siden.


Den blei i utgangspunktet ferdig montert i romjula i fjor, men siden jeg aldri blei riktig fornøyd eller fikk til halsen, har jeg måttet justere litt på den i etterkant.

På bildet ovenfor fra Sandnes Garn ser man hvordan kragen skulle bli. Og sånn blei den:


Hadde jeg visst at jeg endte opp med rund hals, hadde jeg sydd skuldersømmen på en annen måte. Men pytt pytt!

4 kommentarer:

Monica sa...

Du er jo rene kreativiteten selv der du sitter og venter! :) Jeg er imponert :)
Men si meg, skal ikke lilleprinsessa komme ut snart? :)
God helg! Klem fra Monica

Monica sa...

hehe, ja vet ikke hva jeg tenkte på da jeg rev av langbein! Tror det må være noe ettervirkning fra barndommen da jeg hvert år før jul måtte slite med å få bort klistermerkene fra soveromsdøra mi... Møkkaarbeid! :P
Du får ha lykke til med det som skjer DENNE uken! :) Kjempespennende :)

Anonym sa...

hei : ) er det mulig å få oppskrift på snøkrystal genseren hvis du vil gi den bort. hotmail adr er : ak_hm@hotmail.com

tusen takk : )

Astrid Warren sa...

Jeg strikket ferdig Snøkrystall genseren for 6 måneder siden, og har tatt av halsen igjen, jeg ble heller ikke fornøyd, men jeg orker ikke å demontere hele for å finne en ny løsning - synes løsningen din var flott!