lørdag 25. september 2010

Lysekrone

I sommer hadde jeg storinnkjøp på lamper, og nå har endelig den siste kommet på plass.

Jakten på den perfekte lysekrona var ikke lett, men jeg er veldig fornøyd.

Ikveld får vi besøk, så benyttet anledningen til å legge ved et par bilder fra resten av stua. Ho har nemlig ikke sett slik ut i heile dag..

Gardinene har endelig kommet opp etter en ekstra runde ved symaskinen. Noen har gjort seg nye erfaringer hva gjelder å legge opp gardiner. Vask gardinene først, de kan nemlig krympe litt!

Den store stygge ulven blandt mange bloggere; TVen!

Her i huset derimot, liker vi godt tven:)

4 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

Hei!

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg ;) Jeg la meg til som følger slik at jeg kan titte innom her oftere!! Nydelig lysekrone ;)

Så gøy med bebis!! Eldsteprinsessa her har bursdag på mandag, så kanskje du føder på hennes bursdag?hehe..

Jeg grunnet med vanlig heftgrunn og brukte hvit maling med glansgrad 40 fra Jotun til tre og panel.. Mannen i butikken mente jeg ikke trengte å pusse i og med jeg brukte grunning.. men tiden vil vise om det flasser av eller ikke ;)

Ha en nydelig lørdagskveld ♥

Klem fra Janne

Ingrid sa...

Så koselig du har det! :) Ha en fortsatt fin kveld (:

Ingrid sa...

Glemte å si at den nye lysekrona var utrolig fin! :) hvor er den kjøpt?

Klem fra Ingrid

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så koselig å finne bloggen din! :-) Tusen takk for koselig kommentar!

GOD SØNDAG!
Godklem J