søndag 12. september 2010

Frokost

Idag har jeg laget min egen frokost, hvertfall pålegget.
Rips fra hagen
Solbær fra hagen
Så venter en liten renskejobb
Glemte helt å veie hvor mye som ble plukket. Bildene får veie opp. Sukker har jeg bare helt oppi på slums.
Voila! Rips- og solbærsyltetøy! Siden denne porsjonen toppen overlever i 24 timer, droppet jeg syltepulver.
Jeg syns det var godt, men man blir fort inhabil når man har stått for alt "strevet" sjøl.
Vi har nok ikke den frodigste hagen her i landet, men noe vi har er stikkelsbær. Hva bruker man disse til egentlig?

2 kommentarer:

www.lifeofsunny.blogg.no sa...

Det så veldig godt ut. nam nam. Syltetøy er godt altså, og hvertfall hjemmelaget.

Lykkemamma.com sa...

Å det så deilig ut!! Jeg smakte faktisk ripsis for første gang her om dagen.. Det var super godt! Ellers så har min bestemor hagen full av rips så vi får mye syltetøy! Nam!!

Ha en deilig dag :o) Klem fra Marlen