torsdag 23. september 2010

Boken om meg

Både jeg og mine søsken har barnebøker om oss sjøl, som ho mor har laget.

Og gjett hva, den samme boka som jeg har om meg - selges ennå.

Dermed meldte straks besultningsvegringen seg.

Men jeg ente til slutt opp med denne:

Jeg likte den fordi jeg syns den hadde flott oppsett, med god plass til å notere på de riktige stedene.

I tillegg har den pene pyntesjablonger, uten å være for prangende. Og på toppen av kransekaka, 3d pynt - som dukker opp når man blar i sidene.

Prisen var helt grei. Ikke av de rimeligste, heller ikke de dyreste. Boken er ment å følge lillemor i 5 år. Fødebagen og hentesettet er pakket og klart. Så nå går vi bare rundt oss sjøl og venter..

1 kommentar:

Monica sa...

Kjempefin bok du valgte :) Blir nok fin å skrive ned prinsessas første opplevelser :)
Ønsker deg lykke til med det som gjenstår :) Ikke lenge til dere er 3 nå!
God helg :) Klem fra Monica