søndag 19. september 2010

Bake kake søte!

Jeg har hatt en drøss med epler liggende på benken som har ventet på å bli brukt til noe. Eplekake blei løsningen!

I oppskriften sto det at eplene skulle ligge i en blanding av sukker og kanel mens røren blei lagd.

Jeg tenkte det var lurt å doble røra når jeg først var i gang. Det jeg ikke visste var at steiketida også blei doblet da.

Har stæsjet kaka litt og strødd litt perlesukker ut over.

Litt av røra har rent ut på utsida av Bake it Easy formen min. Skal det være sånn?

Resten av eplene havnet i en fruktsalat, i lag med banan, kiwi, appelsin, druer og rosiner. Hadde også oppi honning melon - men det var definitivt ikke prikken over i'en.

Dette har vært nok en dag hvor jeg ikke har fått gjort halvparten av det jeg hadde tenkt til. Men, pytt pytt!

Ingen kommentarer: