tirsdag 31. august 2010

Plastic fantastic

Sist jeg var innom Kremmerhuset rasket jeg med meg denne Liljekonvallen.

Flott blomst, som vi er så heldig og ha ute i hagen vår.
Vi ruger på noen planer for uteområdet til neste år, så skal prøve å få berget disse skjønne små så godt det lar seg gjøre.

I mellomtiden står et eksemplar uten "best før"-dato i vinduskarmen på badet.

Mon tro om ikke smykkekorset finner sammen veien!

På vinduet har vi klistret på vindusfolie, for å hindre innsyn. Har et par gardiner på lur også, men det må gjøres litt forarbeid først så ting tar litt tid!

Bladene ser rett og slett "skitne" ut, men det går ikke bort. Dumt.

1 kommentar:

Martilie sa...

Hei, Mitt første møte med bloggen din! Kjempekos blogg -alltid kos med nyoppdagelser.
Ser dere har flyttet til Fauske, jeg er fra Bodø, men flyttet for mange år siden -og bor ikke langt fra Hønefoss.

Har hatt sommer i nord i år :)

Lagt meg som følger hos dge og gleder meg til å lese mer.

Tove