tirsdag 3. august 2010

Mykkje lys og mykkje varme!

Opplæring er alltid slitsomt, så når det var litt kjølig i stua her heime, tente jeg et ekstra stearinlys istede for å gå ned i kjelleren og hente oljeradiatoren som står på vaskerommet.



"Prismene" henger ganske usystematisk, jeg blir rett og slett litt irritert av å se på lampa - så jeg blir nok å bruke et par timer på å resystematisere ho. Lampa er second hand - men det kan virke som de bare er hektet på i blinde:/ Kanskje det har vært noen mannfolk inni bildet?! Hihi..

Jeg har som sagt vært på opplæring de siste dagene, og det innebærer litt pendling til Bodø. Dermed har jeg fått meg et pendlerhekletøy (tar toget).

Var også på kontroll hos jordmora idag - Lillepia vokser og koser seg, og alt ser ut til å være slik det skal være:)

Ingen kommentarer: