søndag 8. august 2010

Ut i vår hage

Idag har jeg vært ute i hagen og kikket litt.


Og jeg føler meg som en skikkelig attpåklatt i forhold til resten av verden når jeg går å gleder meg til Peonene våkner til liv.


For det er tross alt 8. august og mens andre plukker rips og safter og sylter om hverandre, fryder jeg meg over at snart springer peonene ut!


Og jeg gidder ikke nevne en gang hvor røde Ibsens ripsbærbusker og andre (bær)buskevekster er, eller mangelen sådann.


Jeg har forresten kastet meg i vei på nytt maleprosjekt, mens mannemannen gjør manneting på kjøkkenet. Det er nemlig ennå en stund til jeg kan svinge malekosten der inne.


Kjøkkenvindusprosjektet er ferdig utvendig, dvs det mangler å male kledningen som blei byttet ut, så kan vi (les:mannemannen fortsette innendørs). Må si jeg storgleder meg til IKEA bilen kommer på tirsdag - og gruer meg litt til å se om antagelsen min om feilberegning stemmer eller ei:/

Ingen kommentarer: