mandag 5. juli 2010

Forandring fryder


Her er et klassisk før og under bilde! Gulvet er slipt, og ble i samme øyeblikk som bildene ble tatt beiset. Gulvene blir hakke lysere, og i morgen skal de få 2 strøk med lakk!

Jeg har endelig fått spretta listemaling-spannet igjen. Dermed er soverommet et skritt nærmere innflytting! Dessverre går en hel dag bort i morra pga jobb. Jeg burde muligens vært mer aktiv i dag, men når man starter dagen kl 04:45, da er det begrensa hvor mye/lenge man orker å holde på.

2 kommentarer:

Monica sa...

Heisann og takk for besøk på bloggen min :)Fra Telemark til Fauske? Hvordan trives dere? Jeg kommer opprinnelig fra Sørfold, gikk da videregående på Fauske, og tar ofte turen dit når jeg er hjemme hos mamma og pappa på Straumen :) Tror nok du kan finne noen fine tekstiler fra GG som vil passe, verdt en titt i alle fall :) Spennende med oppussing av hus :)
Ønsker deg også en fin juli, håper vi får litt mer sommer... :)
Klem fra Monica

Malin sa...

Oi, det ble kjempe fint! :D Forandring fryder ;)