onsdag 14. juli 2010

Happy anniversary!

Idag er det 3 år siden meg og mannemannen giftet oss, og vi har markert det hele med å sove første natt i nyhuset.
Så igår hadde vi stor fremgang i huset; stua er ferdigmalt, dusjkabinettet er ferdig montert, og på soverommet gjenstår kun skyvedørsgarderoben å bli montert.
Igår kom også den nye lampa opp på soverommet, den er litt vulgær som soveromslampe, men syns på sammetid den passer.


Det jeg er aller mest overrasket over er hvor godt gardinene passet inn. Det er noen som vi har hatt liggende i en evighet (4 1/2 år i dette tilfellet).


Mannemannen reiser avgårde på bajastur på fjellet idag, og blir borte til søndagen. Så da tror jeg at jeg skal liste meg avgårde på bajastur til byen. Har store planer for sofaen, i tillegg så manglet et par deler til ganglampa:/

I morra er det meldt sol og sol og sol og varme, så da skal jeg ha meg en real sløvedag - som en riktig god start på ferien som starter samme dag!

2 kommentarer:

Monica sa...

Gratulerer så mye med 3-årsjubileet! :) Fint å feire en sånn dag med å ta i bruk det nye huset - må være artig å se det bli hjemmet deres :)
Klem fra Monica

Malin sa...

Gratulerer så masse med jubileumet :D

Det ble kjempe fint med den lampa, har selv kjøpt en lignende til når vi flytter, syns slike er lekre! :D