onsdag 28. juli 2010

Bråk i hønsehuset

I hønsehuset er det bråk og leven i kveld. Kjøkkeninnredningen demonteres i skrivende stund, og jeg kjenner at jeg har en slags blanda følelse av å være kjip siden jeg ikke deltar (ennå) i rivingsarbeidet - samtidig som jeg syns det er digg at ting bare skjer uten at jeg trenger å løfte en finger.

Vi tenkte samtidig vi skulle se om det var mulig å få noen skarve skillinger for innredningen - folk kjøper jo alt mulig om dagen, sies det jo.


Gulvbelegg er en gjenganger i heile huset, og på kjøkkenet ligger det opprinnelig et grått belegg med grønne ruter. I innergangen var disse rutene røde.

Grønt eller rødt - fint er det uansett ikke. Også over til det store spørsmålet: hva skal vi ha istede mon tro? Belegg, laminat, flis (forutsetter varmekabler - uaktuelt)?!?! Her må jeg en tur i tenkeboksen gitt..

Ingen kommentarer: