torsdag 24. juni 2010

Realestateheaven

Symbolsk bilde..


Trappa er mørk og trist. Det er en slags form for koreapanel på veggene, så maling hjelper litt!
Sjølve trappetrinnene burde vi også gjort noe med, men skal jeg være helt ærlig ønsker jeg meg en helt ny trapp. Men det forslaget falt ikke i god jord hos mannemannen. Og jeg som allerde har brukt opp fanakofte-trumfkortet. Hmrf..
Kjøkkenet er også trist. Men det skal få stå i fred enn så lenge, med et unntak: det skal plasseres en oppvaskmaskin der ASAP! Jeg tror jeg snakker for oss begge når jeg sier at jeg er møkke (#)/)¤{£ lei av å vaske opp for hånd allerede.
Mobilen tar litt dårlige bilde innendørs altså - spesielt når det er lyst og fint ute. I stua har vi tenkt å male tak og vegger. Selgeren kunne opplyse oss - til vår store glede - at det finnes flott tregulv under de mange stygge gulvbeleggene I HELE HUSET! Halleluja!
Ovnen er av nyere dato, og pen. Flisene under er ikke fult så pene, og juksemursteinen er ikke pent i det hele tatt. Den har i tillegg mistet en flis rett bak ovnen - og kan skimtes av det skarpe øyet.
Mannemannen har kaldt inn styrkene til arbeidskveld, så det er bare å brette opp ermene og sprette malingspanna - og ta det hele med et smil:)
Hagen har vokst seg stor og vulgær, og trenger ekspertise hjelp. Så fremt til ho mor kommer på besøk i slutten av juli, får jeg prøve meg på å luke litt her og der! Vi oppdaget også en liten jungel av noe vi tror er rips og solbær og/eller stikkelsbær. Det er hakke før vi kan åpne "Rips - sjølplukk!" :)

Ingen kommentarer: